bäst dag

kom hem för en halvtimme sedan ungefär från berfin där jag hade halv 8 hos mig, fast då halv 6 hos mig .. med alice och ebba också, det var riktigt trevligt! Himla god mat också, kan tyvärr inte ladda upp några bilder eftersom att jag inte har någon mobil men om jag får tag i någon bild från kvällen så laddar jag upp det. Det kommer alltså vara en gång i veckan var trorja.. eftersom vi alla kan inte ta det en hel vecka för skolan och träningar osv. Aja, dagen..spendare jag med ebba , vi skrattade enormt mycket,tog bilder,bakade chokladbollar och sen var hon tvungen att åka så jag drog till berfin, as grym dag ..mycket skratt! här kommer två bilder från morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0