7 snabba.

Yesyes, jag skulle ju visa bilderna so here they are! Eller vi tar det senare, dagen: sovmorgonon,skola, efter skolan gick jag hem till berfin för att äta mellis och för att hon skulle byta om osv eftersom vi skulle jogga, jag har ont i min arm, så jag kunde inte ha gympa.. sååå jag bestämde mig för att jogga,meeen jag vill ju inte jogga själv så berfin och ebba var så snälla och följde med även om vi allihop hade träning. Har inte gått på cirka 7 gånger, seriöst jag får panik,haha! Prov,sjuk,ont i kroppen osv..nej nu får min kropp bli bra så jag kan ta och ha massa träningar nu,ståår inte uuuuut..plus inga stora prov,nooo vi ska ju ha ett om två veckor också,blöö!
mobilbilder,Im sorry..
hos berfiin, lalala..

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Gör du bloglovin-byten? I så fall kanske du vill göra med mig? :) Om du vill de så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skriv vilken följare du blev(nummer alltså) och skicka med din direkt-länk så lägger jag till dig på direkten! :) Hoppas allt är bra annars? :)

Kramar!

2012-03-01 @ 22:16:51
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0