öland

förlåt för as as dålig uppdatering, men jag har varit i öland i en vecka och det var super! första dagen drog vi oss mot havet och kolla runt stället där vi bodde. Andra dagen shoppade vi, hittade massa fina tröjor som jag kan ladda upp senare. Tredje dagen solade vi, spelade minigolf åkte runt massa i köpingsvik och kollade runt i affärer. Fjärde dagen shoppade vi ännu mera. Femte dagen drog vi till ölandsdjurpark och kollade på djur som jag också kan visa bilder på och åkte massa karuseller. Sjätte dagen kollade vi runt i affärer,åt på burger king och min förkyldning började komma så vi drog hem. Sjunde dagen fick vi åka hem en dag tidigare jag hade feber,förkyld osv.. idag ska jag träffa alice, kraaam!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Öland är rena paradiset, så himla mysigt! Och så är det typ alltid bra väder. x)

2012-07-10 @ 11:56:17
URL: http://chicheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0