I hate to love you so much

ligger i soffan nerbäddad med mitt täcke o dricker cola. Jag är nämligen sjuk.. åh hatar att vara sjuk. Mådde illa när jag gick upp idag oså, sen mådde jag otroligt illa när jag skulle fixa mig så jag inte kunde gå till skolan, men nu är det mycket bättre. Så kan troligtvis gå imorgon. Och nu ska jag ta lite mariekex o skorpor, som bästa pappa köpte till mig innan han åkte till sitt jobba,tack!♥. Ja.. så resten av dagen ska jag,sova,messa, ha datan, dricka coca cola, äta mariekex,skorpor o titta på tv. Kraaaam
jag saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen nilsson

Jag saknar dig med sötnos ! <3

2012-01-19 @ 17:47:40
URL: http://ellennilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0