får hoppas på det bästa..

Jag har längtat till imorgon..odå är man halft sjuk. Mådde illa igår,iförrgår och idag..åh jag har något skräp i min kropp, om man nu säger skräp? Men iaf så tänker jag sova över ändå,jag skiter i om jag mår dålig nu ska jag ha kul ohyeah..! ÅH..hatar man förkyldning också..! Blev inte så rolig början på inlägget men nu går vi över till dagen: Var väl okej,mådde as illa på slöjden och hade ont i huvudet så gjorde ingenting..bara satt där och led. Fotbollsmatchen gick super, vi vann med 6-10 åh ni är grymma 6A! Så vi kommer väl möta nyhem och nävertorp nu..har hört att de är väldigt svåra att möta höh.. men vi vinner ändå ellerhur? ;) Aja..får se om jag bli bättre imorgon nu får jag lida av huvudvärk,illamående och min förkyldning..kraaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0