ett tag sedan..

Det var ett tag sedan, men jag har inte orkat blogga osv. Just nu är jag väldigt rastlös, har ingenting att göra. Skulle träffat fabian,men han skulle till vårdcentralen osv. Så jag har bara chillat o tittat på tv osv. Så nu är jag väldigt rastlös,vill ut men vet inte vad jag ska göra där ute själv i mörkret? Så det blir väl att sitta inne och inte göra NÅGONTING..men på söndag blir det toppen då ska jag linnea,ebba och pappa till romme och åka skidor första gången iår..blir väl några bilder då också. Så linnea ska sova över här imorrn eftersom vi ska upp tidigt osv. Osen måste jag såklart plugga imorrn kan ingenting på matten som är på tisdag. kraaaaaaam
cam bild again..sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0