dunkar så det sprängs om det.

sitter och äter mellis just nu.. retså sent, men vi slutade tjugo över 3 sen drog jag hem sen träffa jag fabian så vi snacka i ungefär en halvtimme. Vi snackade om massa random, mest om våra weirda mentorer, okejdå.. erika säger tråkiga skämt som hon tycker är roliga därför är det så kul att ha henne som mentor? HAHA, hon är så snäll också.. om inte vi hade henne så skulle våra mentorer vara tråkiga,jobbiga.. ja! Hon gör allt så fun.. fast hon kan aldrig sluta skratta.. fast det ska jag säga! Om jag börjar skratta skrattar jag och skrattar tills jag är död av tråkhet.. mja lite halft jobbigt men! Bättre att skratta än att gråta. Kraaaaaaam
*finfin bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0