bilderna kommer imorrn..

Dagen har varit plus och minus, börjar med
MINUS: Det tar 3 timmar ungefär att åka dit. linnea ramla två gånger och skada knäna, ebba och linnea fick halft feber, det var 12 minus ute, och att linnea och ebba var utanför romme på nåt sätt åkte de fel.
PLUS: Vi fick en hel daimchokladkaka utav de som jobbade där i värmestugan för linnea och ebba vilade och såg as trötta ut så då kom det än och ba: här får ni tjejer! Och..hela dagen var typ plus,förutom det där uppe meeeen ah.
Ja..linnea och ebba åkte ju fel,haha! De var inte ens i romme, hur lyckas man egentligen? Men ja..tror min syster förklarar lite mer på detta om ni vill veta http://ebbaawettergrens.blogg.se/ . Sov halva resan hem,skönt!
Känns som att jag har skrivit ganska mycket nu..och jag är as trött så laddar upp bilderna imorrn. tog cirka 4-5 st. Kraaaam c:

Kommentarer
Postat av: hanna hellbom

WOOOOOOPS!

Jag har hittat sidan där man kan tjäna pengar utan att de drar skatt :D

Själv ska jag få 4710kr om 3 dagar eftersom pengarna skickas den 31a till ens bankkonto.

Ingen annan har skrivit om detta och du kan ju ana varför?

2012-01-29 @ 22:03:08
URL: http://hannahellboom.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-30 @ 19:12:25
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0