peace and love.

Himla shopping sugen just nu. Har kollat massa kläder på olika hemsidor och jag vill ha nästan allting.Ia idag har jag vart i skolan,vi gjorde inget speciellt, längsta dagen (tjugo i tre). Efter skolan drog jag hem och åt en macka osv. Sen öva jag lite till musikintagningsprovet till musikklass som är på söndag klockan tjugo över 10 på morgonen. Jag vet inte riktigt hur det kommer gå,är rätt blyg. Men ska iaf dansa,spela piano,och sjunga. Jaja,nu laddar jag upp alla bilder, från idag o romme.
ROMMEEEE.
haha märks att ebba och jag är tvillingar,vi drack exakt lika mycket på hela resan, eller vad man ska säga.
IDAAAG.
mitt "fina" mästervärk, är det inte grymt? La upp mammas goda mat på tallriken och fick för mig att göra den något speciellt än vanligt. Haha,så fiiiiiint gjort att leka med maten!
NUUUUU.
¨
var tvungen att ta lite "pizap" bilder ist för en,haha! så mycket bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0