himla awesome.

Har precis vart och handlat massa awesome saker på coop med pappa och ebba. Som nutella,glass,pannkakor,grädde osv.. haha var så grymt sugen på pannkakor så då tänkte jag att jag kunde köpa det ist för att laga det. Föresten så blev pappa överlycklig när vi hade lagat mat till han. Aja idag har jag alltså lagat mat till pappa, och vid 15:00 så träffa jag fabian och vi spelade spel,hade snöbollskrig och hade väldigt awesome. Rätt mycket skratt måste jag säga! Efter det drog jag ebba och pappa och handla som jag skrev där uppe. Mja..det är det som har hänt idag, och ikväll kommer det bli massa mys med glass,godis,skype,spotify osv. CHILL!
NOMNOMNNOM.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hej! Du ville ju göra länkbyta med mig men jag kan inte se att du har länkat mig i din sidomeny. Säg till när du gjort det så lägger jag till dig också! :) Kram!

2012-02-18 @ 19:22:08
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Sannalitens.se

SvaR: Okej, jag har lagt till dig med nu :) Kul att vara bloggvänner! :) Kram!

2012-02-18 @ 20:48:14
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0