förbaskat..

förbaskade jag.. himla surt! Måste blogga mera, annars blir jag tokig! Inte för att jag vet varför men.. nu får jag ta och skärpa mig! Idag har jag firat mormor gick till de vid 3 och kom hem vid lite över 5. Grattis världens bästa mormor. Efter det träffade jag fabian och jesper, vi gick till fotbollsplanen och gjorde ingenting där..sen drog vi hem till mig där jag fick reda på att det har vart inbrott vid fabians gata, det ligger väldigt nära mig, så blev helt förskräckt. Kollade då fb och fick reda på att det har vart det på massa andra ställen också, i vingåker bland annat. Åh, så hemskt! 
nu: melodifestivalen,godis,skype,läsa bloggar,fb osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0