10 sanningar om mig själv

1. jag lyfter alltid upp kudden innan jag ska luta mig till den för jag är rädd att typ en orm ska ligga under kudden eller nåt
2. jag älskar att fotografera
3. jag älskar min nya klass enormt mycket, den är bäst!
4. jag kan inte leva utan min mobil, har den exakt hela tiden
5. mina batterier på mobilen tar slut enormt snabbt så jag måste ladda den mitt på dagen
6. på onsdag till torsdag ska jag sova över med klassen på siggetorparstugan, awesome!
7. jag älskar ebba hs hundvalpar
8. jag är jätte rädd när jag ska sminka mig / platta mitt hår osv.. för jag tror någon kommer bakom mig i spegeln eller nåt
9. jag är enormt rädd för getingar fast jag inte har blivit stucken av en
10. jag älskar mina mobilskal, kan visa bild på de någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0