BEN OCH JERRY GLASS

Har precis kommit hem från pappa till mamma. Jag har umgås med Alice under eftermiddagen, först vid 14:00 så drog jag och Ebba ner och kolla på hennes match, de vann med 9-1 , yay! Och sen skulle hon duscha med laget oså, sådå hämta pappa upp Ebba och mig vid parkering så åkte vi iväg mot sibylla, odå åt vi där sen kom Alice, odå åkte vi mot filmkedjan och köpte varsin rem och klubba. Sen drog vi hem till pappa och gjorde en liten film, haha, allmänt flumm hade vi då i vissa scener eller vad man nu säger. Ja, sen på förmiddagen så slappa jag framför datan, oså. Men nu tänkte jag sluta skriva och ladda upp lite bilder från förra veckan då jag sov över med Lucas som jag ska träffa imorgon.
Vi delade på en mumsig ben och jerry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0