HJÄLP MIG, VILKEN?

Jag har fått retså många tips på bra mobiler, och de flesta säger antingen nokia e72 eller ZTE blade. Har fått testat hur en ZTE blade fungerar, verkar riktigt bra faktiskt. Men vet inte riktigt så därför tänkte jag fråga er om ni vet. Vilken är bäst, vilken ska jag köpa? Iallafall så ska jag träffa fiona och linnea lite senare efter deras träning. Sen vid typ 8 så blir det hem till pappa och titta på en fotbollsmatch på tv, mysa med täcken godis, chips och så.
1.
2.
Den första finns i svart också så det valet finns också. Tacksam om ni kommenterar. Puss!

Kommentarer
Postat av: fffionaa :3

2 :-o <3

2011-09-02 @ 18:28:04
URL: http://ffionaanderson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0