LÅNG MEN KUL

Skolan idag var helt okej. Efter det gick man hem och brädde två mackor, var ovanligt hungrig. Medan man åt upp mackorna så passa man på att plugga lite också. Sen blev det att träffa Linnea, vi åkte med linneas waveboard till backavallen och träna lite där. Och jag klara att åka och svänga och det svåraste av allt komma upp på den, fett stoooolt!! Haha ni kanske tycker nu så här: ehm det kunde jag för längesen , eller det är jätte enkelt. Men det är faktiskt andra gången jag kör, hehe. Jaja, sen typ vid halv 6 skulle hon ha träning så då drog jag hem och plugga lite mer, och åt mat. Imorgon blir det skola och kanske träffa ngn efter och sen träning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0