FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING

Förlåt för jag inte har bloggat på sistonde. Jag har inte haft dig, igår började först gympaträningen skit nice! Iallafall så har jag inte gjort så mycket idag, först skola sen följde lucas med mig hem och vi drog ner på stan och skulle kolla på wayboard men hitta ingen.. så då drog vi hem sen skulle han ha träning så då kolla jag lite på hm sidan och lager 157 och hitta två tröjor eller mamma gav ett förslag på en tröja som kostade 69:50 , så jag sa ja. Sen drog jag och mötte upp alice och vi gjorde en film.. eller ja typ musikvideo! Nice ;) Imorgon ska jag träffa linnea först skola då men aa då ska vi skejta lite , (wayboard) Kommer bilder på tröjorna.
billig tröja, 69:50
Ser inte riktigt ut så i verkligheten, men aa.. Puss!

Kommentarer
Postat av: wilmah

jag har sånna tröjor :)

2011-09-13 @ 18:53:19
URL: http://petterssonw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0