MASSA SKOJ

Hej allihopa. Idag har jag vart med Fiona, Theresé, Ebba,Alice B och lite Fabian, Daniel , Linnea och Alice s. Sen har man träffade man Anna också (Y). Först så drog jag ner till backavallen och kolla på Linneas match med Fiona, Fabian, Daniel sen kom Alice, Alice och Ebba. De förlorade med 1-0 men det var ändå jätte bra kämpat.. skit bra!! Sen drog Fabian och Daniel, och Alice.. och vi andra spelade fotboll på parkeringen, haha! Och ja, sen skulle Alice hem och duscha och Theresé skulle hem. Då drog jag Fiona och ebba till backavallsmadrasserna, och typ gjorde handvolter på de oså ;) Sen drog man hem och åt.. sen skulle Fiona hem. Och imorgon ska jag inte göra så mycket , ska sova med lucas och ebba på kvällen sen. Ja, jag har inte platttat håret idag.. så bilden där under blev moj med håret men aa.Puss!

Kommentarer
Postat av: aalicebossa

Grymmaste dagen! <3

LOVE YA! ♥

2011-09-18 @ 08:51:30
Postat av: Wiiilma :D

sööööt :D <3

2011-09-19 @ 20:55:58
URL: http://wilmayah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0