LUGN DAG.

Hej. Skoldagen var jätte kort, men aa iallafall så hade vi slöjd på eftermiddagen. Då skulle Fabian kasta tuggummit i papperskorgen och då kom Ebba i vägen så det fasna i Ebbas hår, så då fick jag typ ta bort det fast det klibba till sig så jag fick klippa bort lite ungefär 4 cm från hennes hår. Ebba blev jätte rädd om det blev kort , haha! Och efter skolan drog jag hem och pyssla om ebba för hon mådde inte så bra, sen köpte jag en glass på zibylla, för jag var sugen på glass. Egentligen skulle jag träffa fiona, men det blev inget med det för hon skulle ha träning och det var fullt upp. Sen har jag gjort pannkakor till familjen. Ja och wilmah skulle göra en header igår men bilderna blev små när jag skicka så det gick inte men vi ska nog testa idag igen vi får se, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0