LAGER 157

Förlåt, för att jag inte har bloggat på senaste. Men jag hade inte orken igår kväll och i morse så hann jag inte för då skulle jag iväg till lager 157. Jaja.. har nyss kommit hem från lager 157 , först hitta jag ingenting.. fanns inget man fasna vid. Sen lite senare hitta jag två tröjor.Letade efter en pippi tröja men fanns inte i min storlek, och sen leta jag efter en tröja som är vit med svarta/blå ränder..och såklart fanns inte den heller.Ebba poppade nyss lite popcorn, som vi ska smaska på lite nu och kanske sätta på ngn film. Isånnafall blir det hopplös och hatad av alla. Aja, imorgon börjar första gympa träningen , retså skönt att den börjar igen blev ganska tomt utan den annars. Kommer bild senare på tröjorna.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0