LAGDAG


Har precis myst med morris.Och tvätta hans tassar, jag kan säga att det behövdes. Idag hade vi lagdag på djulö med skolan, det var retså kul, inte det roligaste precis men men! Kan säga att vi var uppdelade i olika grupper med 6:A, 9A1, 9A2, 8A, 7A o tillslut våran klass 6A, så det var bara A. Alla i vår klass hade ngn att va med förutom jag, för alla hade fått en från klassen förut jag, för vår klass är typ ojämnd jag har alltid otur med grupper osånt.. fast jag kom iaf med wilmah i 7a, men ändå läskigt , för alla 9or o sånt. Aja.. imorgon ska jag kanske sova med lucas, om han ngn gång svarar på sms? Heheh.. så kan du vara snäll att typ sätta på din mobil o svara på sms:et heh? =). Iallafall så ska jag mysa nu framför tv:n i tv soffan.Blev en slumpad bild. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0