HEJHOPP I STUGAN

Nej, men hej. Har precis suttit och pluggat! Det är så fruktansvärt tråkigt, men det är lite roligare när man får plugga på datan , så ya lite roligare är det väl. Men ändå typ tråkigt, men aa! Idag följde Berfin med mig hem, vi gjorde massa filmer på tv kameran, eller asso som man kan kolla på tv med ;), Riktigt kul hade vi iallafall haft! Och imorgon kommer vi ha det roligaste dagen eller inte, såklart ska vi ha orgentering dag, man ba YAY! Eller inte.. vi ska typ åka buss till åskberget, vet inte vart det ligger, kommer säkert komma vilse i en skog, haha :( Och vi får inte ens välja vem vi ska gå med? Och jag suger på orgentering, så hoppas jag får ngn som iallafall kan, annars kommer jag seriöst vilse, måste ha med mig mobilen!! Nu ska jag kolla på idol, puss ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0