TODAY I DON´T FEEL LIKE DOING ANYTHING

Fast ne.Har precis pluggat in för provet imorgon och på fredag..så sjukt jobbigt! Men iallafall så efter skolan kom man hem och åt mellis och sen kom ebba och jag på att vi kunde göra en film så vi satte igång men kan dessvärre inte berätta vad den handlar om osv..för den kommer troligtvis upp på bloggen om några dagar. Sen ringde linnea, och hon fråga om vi ville spela fotboll, och jag bara varför inte? Och stack iväg till henne och sen drog vi till fabian, för att fråga om han ville vara med.. odå så sov han man ba seriöst? Fast neeeee.. det var faktiskt så att vi slutade tjugo över 3, så inte så konstigt.. men han kom lite senare ner och han ville vara med. Odär spela vi lite fotboll, vi körde straffar och jag träffa (Y). Haha, så alla vet så suuuuuger jag på fotboll så om jag gör ett mål blir jag stolt över mig själv..haha! Sen drog man hem och åt. Men nu ska kolla fb osv.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0