SMÅTT RANDOM

Alltså förlåt att jag inte bloggade igår oså men ni vet varför , träning, läxor osv..! Så sjuuuukt jobbigt, men snart så är det höstlov, yeah :3! Fast ska ändå till bästa ellen på höstlovet med anna och ebba! Fast det är typ inte snaaaart då men aa! Just nu så snackar jag med massa på skype!, hehe we have fun! Snackar massa random. Och ska snart äta klubbor, nomnomn! Och imorgon ska typ vi på konsert i skolan, som några på kulturskolan har gjort! Men iaf idag har jag vart i skolan då, efter det drog man hem åt mellis hämta pengar och mötte upp fiona och julia vid ica nära. Och där gick vi genast ner på stan och köpte klubbor, ehm ja, jag fick köpa typ 10 klubbor till linnea, och 7 till ebba och 8 till fiona och 5 till mig själv.. lite mke om man säger så, men de ska betala tbx ;). Och sen skulle typ jag köpa mjölk till mamma så man passerade ica sen när man skulle hem.. ja.. det var typ det jag har gjort idag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0