skype

Yeah nu skypar jag med sötaste alice. Och har precis gjort en kladdkaka tills imorgon, jag ebba och berfin ska nämligen sova över och då ska vi göra en sak. Ehe, typ som en slags fest fast ändå inte, liksom det är ju bara tre personer, men svårt att förklara! Med bål, läsk, godis, chips, och kladdkaka som vi ska dekorera imorgon. Vi ville ha en sån kväll/natt med massa gott! Men snart så är det träning (gympa), så kanske inte blir något bloggande efter det, får se! Men nu ska jag iväg och äta en korv, ehe puss!

Kommentarer
Postat av: aalicebossa

Nej vad kul! :D

vill oxåå ha bålkväll, fast ska till STOCKHOLM ist. :)

lika kul det hoppas jag (;

vilken fin bild oxå ^^

kram sötis! <3

2011-10-27 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0