massa massa text.

Ja, det blev inget bloggande igår, för vi gjorde massa andra saker som jag ska berätta. Jag kom till han kvart i 8 och då åt vi tacos med ljus och så mysigt! Sen gick vi upp och titta på idol och cama med ebba och berfin och medans det så gjorde vi volter på två madrasser ehe kul :3. Sen bädda vi i ordning madrasserna där vi skulle sova och stängde av datan och slog på en fil ´i rymden finns inga känslor´. Den var jätte bra! Vi kollade tills vi inte orkade mer då stängde vi av och borsta tänderna och la oss. Sen vakna vi typ vid halv 10 och drog oss i sängen ganska länge, sen slog vi på filmen igen och såklart var det bara typ 3 min kvar av filmen så aa.. vi fick gå ner och äta frukost. Sen spela vi wii as länge! Sen drog vi upp och fixa oss oså. Sen hoppa vi studsmatta. Efter ett litet tag drog jag, lucas, hans lillasyster och hans mamma till stan för han skulle köpa nåt till danne för han skulle ha fest, osen skjutsa han hem mig för jag skulle till farmor och farfar och nu sitter jag här och gör typ ingenting. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0