LÄXOR I HÖGSTA GRAD

För ungefär 1 timme sedan och lite mer kom jag hem från skolan och tog i mig en glass. Så är lite hungrig nudå men får väl proppa i mig en macka snart. Skulle träffa fiona today, men hon var sjuk. Krya på dig fiona! Så nu får man väl bara plugga plugga plugga tills SO provet, multiplikationtabellprovet tills på fredag då. Och på torsdag blir det ett till prov NO prov.. man ba yay! Seriööööööööst.. har så mycket prov nu för tiden så det inte är sant! Snart börjar väl nationellaproven också! Så därför hann jag dessvärre inte blogga igår. Plus att jag hade träning. Så läxorna ligger så hääääääääär högt upp just nu. Men ska försöka att blogga varje dag! Aja, iallafall så är det kanelbulledagen eller vad man kallar det, då man äter kanelbullar. Så får väl hoppas att mamma kommer hem med kanelbullar, annars får man väl upp till ica och köpa en.Hade bra! Saknar dig lucas, puss!

Kommentarer
Postat av: Linneaaa

GULLUNGE! (L)

2011-10-06 @ 08:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0