klubbor.

Som alltid sitter jag just nu i tv soffan och typ inte gör så mycket. Har precis vart nere på stan med fiona. Vi köpte massa massa klubbor, nomnom! Fick köpa till ebba också, ehe! Jag längtar grymt mycket till söndag, för då ska jag anna och ebba åka från norrköping upp till kalmar med buss och hälsa på ellen. Har saknat henne något enormt! Fast vi ska sitta i bussen i ungefär 4 timmar. Så måste ta med pastasallad och godis och dricka ehe. Systemkameran hänger såklart med också!! Men iallafall så var skoldagen fett lång och tråkig.Men ska berätta en sak, på gympan i skolan gick brandlarmet direkt när vi skulle börja, så typ först blev vi typ rädda sen börja alla flamsa runt och spela fotboll och massa, och sen fick vi resultatet att det var några som hade rökt under en brandvarnare smart! Brandkåren kom och allt. Puss!

Kommentarer
Postat av: aalicebossa

nomnomnomnom.. klubbor... nomnomnomnom,,, ;D

sötis på bilden! <3

JAG VART FETT RÄDD, bah när man kom in bara: PIP PIP PIP PIP!

ahaha, men vilka smarta tjejer/killar. HAHA <3

2011-10-26 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0