känner att det här kommer bli ett långt inlägg..

Yes, har precis tränat lite att gå ner i spagat med ebba! Riktigt skoj hade vi med en spotify reklam xd. Vi kanske höll på i cirka 40 min. Men just nu ska jag proppa i mig lite mat! Vid 12 var ebba jag och mamma klara så vi gick till pappa och hämtade bilen och åkte till ica och handla en blomma till mormor och morfar och wienerbröd för vi skulle fika hos mormor och morfar efter ica.. så vi far iväg mot mormor och morfar och började fika direkt när vi kom upp. Efter det far vi iväg mot skokanonen och skulle köpa höstskor men fanns inga jag ville ha.. så vi köpte vinterskor, ugs! Sen drog vi upp mot ö&b och köpte en matta till vardagsrummet, wii! Och sen mot elgiganten och köpte ett minneskort till systemkameran. Tillslut drog vi till coop och handla mat. Japp rubriken stämmer blev ett vääääldigt långt inlägg! Hade bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0