det minskar med alvedon iallafall.

Har precis tagit en alvedon, för jag fick ont i huvudet och aa förkyldning. Så sjukt trist och jobbigt! Måste snyta mig 24/7! Och jag ska ju till Ellen imorgon, kommer vara fett jobbigt att åka buss. Men om ni messar gör ni mig super! Ehe, jag är så hemskt ledsen jag lovade ju att ladda upp på bilderna jag tog igår, men jag är ju så smart att jag har redan packat ner systemen i väskan, och den ligger typ längst ner orkar inte gräva , ehe! Men får väl ta det på onsdag or something. Iallafall så vet jag inte om det blir något bloggande imorgon eftersom jag åker klockan 11 och måste typ fixa o massa, men vi får se puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0