har tråkigt..

sitter som en skräckslagen åsna i mitt hus alldeles själv, fett rädd.. . Fast ne, är just nu själv hemma mamma kommer typ hem snart, och jag vill snacka med massa på skype men de är osociala, ehe berfin har gått hem föresten hon skulle typ göra något, ah skitsamma.. jag är fett pigg alltså mer än vanligt vill ut och göra massa galet.. men orkar ändå inte. Iallafall så vet jag inte riktigt vad som händer mer idag, men jaaaa nu kunde jag snacka med massa på skype, ehe eller ja de är iallafall sociala just nu, äntligen för man har typ väntat i 10000 år.. seriöst :(. Men ah jag ska snacka med massa på skype resten av dagen typ ehe kramis!

Kommentarer
Postat av: Annica

är skype bra? ;)

2011-11-08 @ 16:54:44
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0