11/12

Har precis proppat i mig 2 mackor, var vrål hungrig när jag vakna! Ah, idag ska jag baka med syster och mamma det blir lussebullar. Det är det som är planerat idag iallafall!Jag pratar ju bara om vad jag gör om dagarna hela tiden, så tänkte testa det här..
Dag 1 En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 Två personer jag vill träffa just nu.
Dag 3 Min favorit årstid och varför. 
Dag 4 Mina mål/drömmar/önskningar. 
Dag 5 Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu. 
Dag 6 Typ av killar jag faller för.  
Dag 7 Vad skulle jag gjort om jag fick 10 000 kr.
Dag 8 Meningen bakom mitt bloggnamn. 
Dag 9 Bild på mig och min bästa vän. 
Dag 10 En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 11 En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 12 En bild på mig själv för två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0