misslyckade kokosbollar..

Imorgon blir det lucas alexander och linnea, yeah :3. Efter skolan drar jag direkt till lucas med han alexander och linnea, awesome! Och idag har jag vart med ebba och fabian heeeeela dagen och vi har bakat chokladmuffins som blev riktigt lyckade och kokosbollar som blev väldigt missbildade hahaha, vi faila totalt med de! Men ah.. de duger ;). I skolan hände det typ ingenting det var bara franska franska o franska sen mat sen blev det av till duveholmshallen där vi skulle BOWLA! Vi körde med staket, haha :). Berfin, ebba jag och clifford! Kanske inte blir något bloggande imorgon tyvärr för jag har träning senare och kommer hem retså sent, så ah vi får se, kramisar!


Kommentarer
Postat av: EemmaaJaansoon

Lust att slänga in en liten fråga på min frågestund ?

Direktlänk: http://ejaansoon.blogg.se/2011/november/snabb-fragestund.html#comment

KRAM!

2011-11-18 @ 16:04:14
URL: http://ejaansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0