massa awesome !

Skoldagen var hel grym! Började klockan 10:00 och slutade 13:00 ungefär!
10:00 - 11:00
Fick kladdkaka med grädde på och cola, hallonsoda och fanta! awesome :3
11:00 - 11: 50
Lunch (åt inget blev propp mätt efter kladdkakan)
11:50 - 13:00
Titta på 9;ornas musikal, som var sjukt bra!
_______________________________________________________________________
Efter skolan drog man hem, gjorde inte så mycket slappa vid datan åt mat eftersom jag åt inget i skolan! Sen kom fabian och petter och gav muffinsar till mamma mig och ebba, aw tack! Sen gick jag upp rita en svampbob teckning, haha jag hade grymt tråkigt! Sen ringde fabian och petter så jag drog över till de och inte gjorde så mycket spelade wii. Ah.. sen drog jag till pappa och nu sitter jag här! Tv, dator och massa godis, tittar på idol! Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0