CHILL

Så himla skönt med inga läxor ! Komma hem tidigt och bara chilla. Ah, iallafall idag slutade vi 11 och vi hade tyska alla lektioner, sen mat sen sluta vi :). Chill, aaaaaah efter det drog man hem lämnade väskan drog direkt till alice och körde ett spel typ galenpanna trorja det hette och åt glass. Sen hade fabian och petter ringt och de ville träffa oss så ah vi träffa de. Efter det stack vi till ebbas och mitt garage och spelade pingis, och skrev massa random på pingisbordet! Chilla och lyssna på musik och hade det awesome där inne.. sen stack vi till mig och fick massa mackor och varm oboy av mamma, världens bästa! ♥. Sen gjorde vi inte så mycket mer än att kittla stackars alice och titta på tv oså. Stackars alice :(. Huhu, men ah på torsdag ska jag troligen vara med lucas ♥♥♥♥. Och nu äter jag mat, pasta och skinksås, hahaha! Kramisar!
en sjukt bra film på bild med världens godaste daim tårta, gilla! (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0