BOWLA

Kom hem för nån halv timme sen från backavallen där jag kollade på lucas träning med alice och ebba. Kan berätta dagen :). Först skola, hände ingeeeenting allt var som vanligt! Bara att jag hade ont i ryggen och magen heeela dagen som var sånt besvär. Men ah, efter skolan drog man hem som en raket för jag skulle skynda mig till duveholms hallen sen, där jag skulle bowla med lucas,filip,alexander,alice och ebba. Så jag skynda mig hem, tog en mandarin och gick med alice och ebba till duveholmshallen, då vi började bowla! Ojag vann utav tjejerna , woho pro! :d  Och lucas vann utav killarna eller rättare sagt allaaaa! Vid kvart i fyra drog man hem med alice och ebba och vi titta på tv och åt skummtomtar , nomnom! Vid halv fem drog vi till backavallen och kollade på deras träning. Fast vi frös ihjäl så vi gick till mig efter typ 45 min odå gick alice hem.. och nu sitter jag här och typ inte gör så mycket ! Ska väl moffa i mig godis hela kvällen, höhö :3. Imorgon har jag inget planerat, kram!

Kommentarer
Postat av: aalicebossa

hihi, du och lucas kom först ( naaaw)

ebba och alexander kom tvååååa ( xd )

och jag och filip treaaaa ( xd )

hihihi <3333333333333333333333

2011-11-26 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0