GYMPATÄVLING! :D

Hejhej,
det blev inte så att vi skulle åka t kolmården idag :(
men jag ska berätta lite från igår ,
jag vaknade tog datan o åt frukost o så..
klockan 11:30 gick jag till duve för att vänta på bussen som kommer klockan 12:00 till gympatävlingen i eskilstuna,
jag satt bredvid anna i bussen o vi hade det ganska fluuuuuuuuuumm :D
det tog undefär en timme att åka dit
när vi var framme såg vi alice.s, linnea o amanda som åkte klockan 07:30 ist,
huuuuuh, skulle jag aldrig klarat ;p
men a då var vi där en stund o prata,åt,köpte saker o så i 1 timme kanske ;p
sen skulle vi förträna innan tävlingen,
först plint , sen hopp, sen matta :)
sen provade vi dräkterna o de var svarta o silvriga på armarna.
sen var det ju dags att tävla då kollade vi på de som tävla o åt mat o sånt ;p
sen var det vår tur, o då värmde vi upp först o sen gick vi in i satte oss på en bänk,
för det var bara ett fristående kvar ;p
sen var det vår tur
1.matta, tre kullerbytter i takt
2.matta, julning juling(stavning) i takt
3.matta, kullebytta upphopp julning(stavning)
4.plinthopp, upp på bommen ljushopp ner
5.hopp, ljushopp
6.hopp, krysshopp
SLUT!
vi var grymt stolta för det vi hade gjort :D
o sen var det dags att sätta sig på golvet o hoppas ..
o då säger de hopp 3: de plats katrineholm maxi+ 
o anna grät o gaaaaah vad vi vart glada :D
o sen säger de igen , matta 3: de plats katrineholm maxi+
o då börja alla skrattta!
o sen skulle vi ta kort o det var skit många kameror man skulle kolla in i man visste liksom inte vilken o.o
det var så MÅNGAAAAA! :O
sen skulle vi på bussen igen o då satt jag med annnnnna igen o då hade vi ännumera fluuuuuuuummmm :D
o när vi var hemma grilla vi o hoppa studsmatta o så sen kom anna o då sov vi över o sånt :)
o idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag skulle vara med wilmah men hon kunde inte sen för hon skulle kolla på hennes systers gympatävling,
aaaaaa men vi ses hejdå puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0