TJOBREEEEEEEE ^.^

som sagt rubriken talar..
idag har jag varit med anna o ebba :D
anna hade ju sovit hos oss fast hon var mer med ebba för jag var ganska trött efter tävlingen -.-
men iaf vi vaknade gjorde oss i ordning o så fast det var jag som mest gjorde det,när jag var klar o allt var ebba o var fett trött o ba låg där på madrassen o hade datan, LAAAAAAAATIS!
o jag ville ju typ hoppa studsmatta o så, så jag orka inte vänta mer på de så jag hoppa studsmatta o höll på ute o sånt :p
till slut var de klara så då cykla vi t backavallen o typ lite kort där med ebbas kamera..
så jag kan inte ladda upp några bilder, men ni kan kolla på hennes blogg om ni vill se bilderna om hon har laddat upp de, hon kanske inte har gjort det --->  ebbaawettergrens.blogg.se  <---
o sen låg vi o sola på konstgräset o då var det skit varmt så vi bestämde att vi skulle dra ner till djulö o sola o sånt, så då cykla vi hem till ebba o mig o packa lite badkläder o åt mat o fika lite sen drog vi hem till anna för att hämta hennes saker.
o sen cykla vi ner t djulö då, o då var det ganska kallt så vi tog inte på oss bikiiiiiiiiiinisarna ,
vi gick ut på bryggan o tog lite kort, sen skulle anna o jag toppa fötterna på tre o då sa vi 1 2 3 sen gjorde vi det o vi trodde det skulle va kallt, men nejdå faktiskt ganska sköööööööönt!
sen kom det några killar som impa på oss när de spela fotboll sen sprang de ut på bryggan o passa lite sen passa en bollen t mig han ba: HAJDU, jag råkade passa dig kan jag få bollen?
*jag passar tbx*
o sen drar vi o köper en glass
anna: tippppppppppp topp
ebba: nya twister
jag: daim
då ringde vi alice om hon ville komma t djulö, men då hade hon redan vart där så vi åt upp vår glass o cykla till alice o då kmr hon ut o vi drar hem till mig o ebba,
o då hoppa vi studsmatta o prata om killar,
men nu ska jag dra för cissi ska hjälpa mig med bloggen ,
hejdå puss pussssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0