soft på djulö! .___.

hejhej,
idag har jag varit i skolan heh orkar inte berätta den ..
men a sen efter skolan drog jag hem t alice.s för att hämta henne ;p
sen drog vi hem t mig o fixa oss o så , sen drog vi t DJULÖ!
när vi kom dit såg vi jacob,melker o henrik,
vi gick fram t de o prata med de o lite senare gick vi ner o toppade fötterna o så..
sen kommer de springandes ner i vatten liksom helt galna o typ blöter ner alice, hah nerrå men typ skvätter lite på henne för hon stod i vattnet med sin KAMERA!
smart tänkt alice ;)
aaaaa men sen så skulle vi köpa en glass ...
alice: daim
ebba: cornettofreestyle
nora: cornettofreestyle
huhuuhuhh pallar inte berätta mera men sen var vi där o sne drog vi hem o hoppa studsmatta hos sandra o sen var det slut ,
jag älskar dig lucas,
puss puss på er era BABIANER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0