Football geeks o photo woman! :3

HEEEEEJHEJ!
idag har jag varit i skolan , orkar inte säga dagen men iaf sista timmen på gympan orkar jag berätta :D
huuuuuuuuuh vad jobbig den var vädret var ju as varmt o vi hade orgentering på gympan så då fick vi springa ner till backavallen ner o upp o runt hela alltet! 
HUUUUUUUUH, jobbigt D:
iaf nu ska jag berätta lite efter..
då drog jag hem t alice o direkt drog vi ner till konstgräset o spela lite fotboll med jesper o samuel D:
huhu ville inte det, HATAR ATT SPELA FOTBOLL!
så jag fotta lite o sååååååå heh (y´
sen palla vi inte mera varken alice o jag så vi sa att vi skulle gå på toa o vi inte orkade gå så vi cyklade dit,
men ist fotta vi lite, för det var en grafittivägg, kommer bilder snart :')
sen drog vi hem t mig o hopppa studsmatta o sen kom ebba,anna o fiona o vi var med de :D
vi hoppa studsmatta o kolla på en film som jag har gjort på elevensval :D
sen skulle fiona o alice hem o då hoppade anna ebba o jag studsmatta ;p
o sen hände det inte så mke mer .. jag tog ba datorn, här kommer det några bilder! :D
ursäkta för bilden men a, lite flummmmmmmmmmmmm får man väl ha? ;)
det här var inte idag, men jag kände ba för att lägga upp den ;p
det var på påsklovet hos farmor o farfar, TEAM GABRIEL!
OHHOHOHOHOHOO FLUMMMMMMMMMM C:
BA FÖR JAG GÖR EN KUDDE I SLÖJDEN NU EHEHEHE
den ser ut sådär fast det står LOVE YOU på den för jag ville inte härma lucas ;p
JAG ÄLSKAR DIG SÅ GRYMT MKE, DU ÄR FAN MITT LIV!
jag vet att man inte ska säga föralltid men vi kommer vara F Ö R A L L T I D !
pusspuss ily lucas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0