djulö C:

hejhej
idag har jag varit med wilmah,linnea o ebba! :D
vi har vart på djulö o solat o badat så här såg dagen ut:
jag var i skolan o sen var det gympa sista timmen o i slutet fick man vatten på sig vilka som ville o jag ville o det var ganska varmt faktiskt xd
men sen drog jag hem o åt mellis o packa lite o så..
sen klockan kvart över 3 så cykla jag till linnea o sen cyklade vi till backavallen för att möta wilmah,
sen drog vi till djulö o där var det as varmt o vi badade direkt, det var faktiskt ganska varmt i vattnet
sen gick vi upp o sola oss lite..sen köpte vi en glass :)
wilmah: daim(nya)
linnea:twister(nya)
ebba: tiptop
jag:tiptop
o sen skulle linnea hem o kolla på markus tränig lr var det var :(
sådåååå var jag wilmah o ebba där o prata sen cykla vi hem o sen sitter jag här o skirver detta :)
jag hoppas ni har haft en kanondag!
det har iaf jag, o snart ska jag sova hos pappa så slipper jag syrran ;)
o det blir wilmah imorgon då, ses
puss puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0