bokaaaad helg :D

TJAAAAATJAAAAAAA!
orkar inte berätta skoldagen o efter :)
men aja HELGEN ÄR BOKAD!
ska berätta lite.. :)
lördag: då ska jag på gympatävling i eksilstuna , bussen går 12:00 o jag ska sitta med anna på bussen , ehe :)
o sen kommer vi vara där o så till cirka 18:00
sen kanske jag ska sova över med fiona vet inte riktigt ..
söndag: då ska jag till kolmården med linnea o hennes familj I think .. ;p
entré: 270 kr o.o
o sen bjuder de på mat o sånt fett SNÄLLT! :D
auuuuu sen är man där o så o  kollar på djur o det bästa utav allt de har fått KARUSELLER :DDDDDDDDD
lr ja några , AWESOME C:
HEHEHE KOMMER BLI DEN BÄSTA HELGEN EVER TYP! :D
fyfan längtar redan,
puss puss :****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0