dagen med de bästa!♥

hejhej
jag tänkte berätta lite om idag, ;p
agnes skulle också vara med heeeeh c:
amen aa, det började med att berfin kom till oss klockan halv 1 odå cykla vi till wilmah, odå var agnes redan där odå gick vi in o bakade , heh c:
vi bakade chokladmuffins,
osen hoppa vi studsmatta o då brottades vi oså :p
o lite senare åt vi muffinsarna, ;p
sen hoppa vi studsmattta igen o brottades,
sen gick vi in o kolla på tv o då kom vi på att vi skulle köra en lek på tomten..
aso man hade någonting för ögonen så man inte kunde kolla oså, o sen skulle man hitta varandra aso man har händerna framför så man inte krockar i ngt ;p
o innan man ska köra ska man snurra jätte många varv heheeeeeeeeeh c:
men sen så gjorde vi det en gång o jag gick in i trädet o busken o studsmattan men det var bara kul cccc:
men sen när vi skulle köra igen så kröp vi förutom berfin så berfin ramla på ebba o dunkade rakt i studsmattan på pannan typ o näsan men hon sa inget först, så vi ba berfin ska du inte ta av dig ögonbindeln för vi andra hade gjort där sådå satt hon där o inte ville det för hon grääääääät , stackare! :'(
amen sen blev hon svimmfärdig o hon kunde inte gååå ,sen ringde vi massa o wilmahs mormor kom!
odå blev det typ bättre men då ringde vi hem till berfins mamma o då kom hon efter typ en kvart o sen fick hon åka hem,
odå hoppa vi studsmattta o körde gris , men sen skulle vi alla hem för wilmah skulle någonstans lr var det var xd
sådå cykla vi hem odå ringde vi linnea om hon ville hänga med på stan odå var hon redan på stan med linnea sådå cykla vi till stan o var med de o så ovi var där till klockan 19:00 för sen skulle jag o ebba hem o äta odå cykla linnea också hem för fiona skulle också äta.
sen efter vi hade ätit cykla vi till linnea osen drog vi till pappa för att hämta en sak till internet odå fick vi en glass!:D
osen hoppa vi studsmatta hos linnea till klockan 21:00
sen drog jag hem o hade datan o skrev detta :D
nästa torsdag blir det att sova med wilmah , agnes(kanske) o ebba! :D
yaaaaaa, det kommer bli skojskojskoj ;)
o imorgon har jag väl inget speciellt för mig,
pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0