dagen med linnea,fiona o ebba.h c:

hejhej
just nu är jag i linneas hus med linnea o förut fiona men hon gick hem nyss , jag tänkte berätta lite om idag :D
aa det började med att jag vakna med berfin i huset för hon hade sovit hos oss, o ja vi prata sen åt vi frukost, (mjölk o flingor o oboooooooy)
o sen gjorde vi oss i ordning o så sen hade vi datan o sen så ringde jag linnea o fråga om jag fick va med henne o linnea od et fick jag o då skulle ebba.h också va med :d , så då drog jag till linnea o då var alla där redan c:
aa men då hoppa vi studsmatta hela tiden typ osen skulle jag hem o äta så då drog jag hem o åt!
sen kom jag tbx o då hade vi datan i typ 2 timme xd
o sen hoppa vi studsmatta i en timme typ men sen skulle ebba hem :(
sen jag så hade vi datan igen i en timme tpy sen skulle vi äta, vi åt as tidigt iidag vet inte varför men aa .. :s
sen kom jag tbx odå hade vi datan o ringde kompisar oså, sen skulle fiona hem o då lr aa just nu sittter vi o o har datan o kolllar på tv , fast det är inte så bra xd
sen vid 19:00 ska vi dra till tennishallen o kolla på fionas träning.
huuuuuuh jag har inte träffat dig på tusen år känns det som , lucas! <3
pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0