gott o blandat c:

hejheeeeej
idag har jag varit med wilmah o det började med att jag gick hem o åt mellis efter skolan, o sen möttes vi vid duve o gick till henne o där hoppa vi studsmatta o sen spelade vi lite kort (spanskskitgubbe)
o sen kl.17:00 skulle jag hem för hon skulle ha träning..
så då cykla jag hem o hade datorn o hoppa lite studsmatta sen skulle mamma o jag till intersport o köpa en ny bikini till mig! :D
så då kom pappa med bilen o vi skjutsa hem pappa o sen åkte man till intersport o på vägen såg man cissi vid folktandvården xd
o sen när vi var framme så såg jag ba barn bikinis men sen titta jag upp o där var det FUUUULLT med bikinis! 
så jag ba typ dog o kollade lite o sen hitta jag en skrikrosa bikini, o jag testa den o den var helt perfekt förutom att överdelen var lite förstor, hah :(
men jag köpte den! 
o sen gick vi till affären bredvid så kallad Ö&B o där handlade vi halstabletter o sen såg mamma ngn kompis som hon snacka med i 158978746321456 år D: 
de hade inte träffats på 10 år typ .. o de pratade i kanske en halv timme?
o sen vid 19:00 skulle de stänga så äntligen fick de avsluta samtalet xd
så då betalade o gick till bilen o åkte hem sen duscha jag o hade datorn o skrev detta!
puss pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0