LOVE DAYS EXCEPT MY BAD NECK.

hejhej!
ja just nu sitter man i mitt rum hos pappa med sofia o ebba o gör inget speciellt :p
igår gjorde jag illa nacken ..
jag hoppa studsmatta hos danne med anna o ebba o han då
o då skulle jag göra rygg o sen bakot med mycket fart för jag brukar göra med lite annars o då brukar jag alltid tänka bakotvolt när jag har mke fart så jaaa , jag hamna ttyp med huvet ner i studsmattan o nacken..
jag tappa andan kanske i 5-10 sek.
fast sen gick det över o det var bra igen men jag hade mega fart o hamna på nacken, men annars var det en toppen dag med anna,danne o ebba!
o imorrn blire smultronstället o kameran hänger med såklart,
så det kommer lite bilder imorgon troligtvis!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0