tooooorsdag :d

Hejhej idag har jag varit i skolan o inte gjort så mkt , efter skolan gick jag hem o åt mellis,o gjorde läxan sen satte jag mig vid datorn o bestämde med adiam , kim , erestina o linnea hur vi skulle göra o så , för vi skulle vara , då skulle vi vara hos linnea , så adiam jag o kim möttes på netto , o då fick jag 5 kr av kim så jag köpte en chokladkaka o de fick smakaaaaaaaaaa , kim tiggde hela tiden fick damp , sen när vi var hos linnea så gjorde vi inte så mkt pratade mest o så , men man fick absoluuuuuuuuuut inte vara i hennes rum för där låg det saker här o där , x'd
så vi pratade mest o höll på med mobilerna.
Sen vid typ 18:00 skjutsade pappa hem mig till mamma , fast jag visste inte typ ngt om det x'd
Men ao , sen satte man sig här , :p
pussssssssssssssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0