måndag ,♥

Jag glömde skriva om igår , men jag orkar inte ! ;)
Jaja , jag har nyss kommit hem från ´bajs´  skolan ! :p
Klockan 18:00 ska jag på gympa ! :D
O VET NI ?! 
NYSS SÅ TOG EBBA MIN KLUBBA O JAG FICK DAMP FÖR HON SA ATT DET INTE VAR HON , FAST DET BARA VAR HON HEMMA , ASSÅ SERIÖST HON ÄR HELT KOKO I BOLLEN !
JAG FÅR DAAAAAAAAAAAMP !
MEN NU FICK JAG MIN KLUBBA NÄR HON HADE SUGIT PÅ DEN 100000000 GGR ! D:
HHAHAHAHA JUST NU HATAR JAG HENNE , MAN KANSKE INTE SKA SKRIVA DET PÅ EN BLOGG MEN NU GJORDE JAG DET ! :)
++++++++++ det plinga på nyss , det var aliceeeeeeeeeee.s ! :D
HAHAHAHA NU KOMMER JAG IHÅG EN SAK SOM JAG VILL BERÄTTA NUUUUUUU ! :)
på vägen hem , gick jag med alice o linnéa då sjöng jag hela tiden : faderabrahand , faderabrahand , fyra söner hade abrahand , o han åt o drack o han drack o åt o han roa sig såhär , höger hand , vänster hand , faderabrahand , faderabrahand , fyra söner hade abrahand o han åt o drack o han drack o åt o han roa sig såhär , höger hand , vänster hand , höger fot , vänster fot ! :D
HAHAHAHA OMG JAG DÖR LITE SMÅTTT BÄSTAAAAAAAA LÅTEN EVER !
fast ne.
pusssssssssssss ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0