lördag ♥

Hejhej jag glömde skriva lite om igår så nu får ni läsa min dag ! :D
Det började med att jag o adiam skulle mötas på stadsparken.
Sen gick vi hem till mig o inte gjorde så mycket.
Sen gick vi o bowla ! :D
Men jag var ju så smart o tog fel väg , HAHAHAHAHA !
Så vi fick gå runt hela backavalllllllen ! D:
När vi var framme skulle vi bowla , men det var vuxna o gamlingar som hade någonting där så då gick det inte ! D:
Men då åt vi pommes ! :)
Sen träffa vi , ebba , amanda , sandra o fisse , de hade badat ! :D
Sen gick vi hem , och inte gjorde så mycket , bara fikade o hade datorn.
Sen skulle adiam på fest o kim hem , så då gick vi till ica nära med de , och sen köpte vi lite till kvällen ! :D
När vi var hemma , gick vi till linnea sen , och inte gjorde så mycket.
Idag ska jag vara med fiona och adiam ! ;D
puuuuuuuuuuussssss ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0