FREDAG ! ♥

Hejhej idag har jag varit i skolan vi gjorde inte så mkt först engelska o bibliotek sen rast osv...
aja , efter skolan så gick jag hem med linnea o ebba , vi gjorde en fot-grejsimojs som kim lärde mig , den är jätte rolig o läskig , aja sen mötte vi kim på stan , o vi gick till mc donald´s o åt mellis där :p
jag åt cheezburgare , för alla som vill veta ! :)
sen såg vi jacob , karolina o melker där så då ville linnéa flirta med jacob , så hon gjorde det , hon ba : jag har fått en ny säng , vill du följa med hem o ...?
jacob : ASSÅ VAD VILL DU MIG ?! 
HAHAHAHAHAHAH JAG DÖR !
aja , sen gick vi till filmkedjan o köpte lite klubboooooor  :p
sen gick vi hem till oss , MEN ...
när vi skulle över en grind så kom alla över förutom linnéa , HAHAHAA
hon fick damp , så då bestämde hon sig för att klara det o när hon var halvägs så fastna hon med foten i grinden så skon gick sönder o ebba o linnéa hade bytt varsin sko så det var ebbas sko hon gjorde sönder o de var nya :/
men vi kom på att vi skulle säga att ebba ramla i skogen o skrapa upp skon , HIHIHIH ! :D
o mamma gick på det som vanligt ! ;)
sen gick kim hem tjugo över sju , då kom isak ist , hihi ! :)
o då gjorde vi inte så mkt , linnéa ville se på en video på youtube hela tiden ! D:
PUSSSSSSSSSSSSSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0