min helg ♥

hejhej nu ska jag berätta lite om min helg ! :)
i lördags var jag med linnea o kim  , vi gjorde inte så mkt ! :)
sen vid halv 4 gick han hem o då kom älsk vid 5 tiden , då spelade vi wii , o sen lite annat , vi åt marabou tårtaaaa ! :)
sen vid 6 åkte han hem o då skulle linnea o jag sova över , så då åkte vi till pappa typ vid 7 .
och på fredagen hade adiam sovit hos oss så då ville hon sova hos oss igen så det blev då adiam o linnea ! :d
fetttttt nice var det !
men vi gjorde inte så mkt , hade datorn , kolla på en film som heter ´bröderna karlsson´
för alla som vill veta var det linnea som ville se filmen !
men jaja , sen chilla vi hela natten lååååång ^^
SÖNDAG !
jag vaknade av att linnea försökte ta min kudde , men det gick ju jätte bra...
fast ne.
sen chatta jag med lucas o kim om dagen , för jag skulle vara med de o linnea , adiam o ebba ! :)
då kom de vid 12 , o vi kolla på film , ! :)
sen körde vi körragömma i mörkret.
sen gick vi till ica nära o köpte godis , tuggummi osv , efter det gick vi till sjukhusparken o åkte lite pulka , fast på rumpan , det gjorde lite ont ibland -.-
sen gick vi hem till pappa igen o åt lite mat .
sen hade adiam datorn o blablabla !
sen gick gick kim o adiam hem o vi skjutsade hem lucas för han fick ingen skjuts .
det var min helg.
puuuuuuuuuuuuuuuuss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0